Е-mail маркетинг


Сподели в  

Имейл маркетинга е друго звено от Интернет маркетинга и SEO оптимизация, добре познат ни вече от години, като способ с ниска цена за интернет реклама. Неправилното използване, обаче на имейл маркетингова кампания води до неприятни последствия. Границата между имейл реклама и спам е тънка и трябва да се борави с познание и иновативност, за да не трупаме негативи. Голяма част от непоисканите съобщения се третират като СПАМ от доставчиците и сайтът ви попада в blacklist (черен списък).

Затова е добре да се спазват определени правила, например бюлетинът, който се изпраща към потребители, трябва да бъде пожелан от тях. Доброволно да се абонират.

E-mail маркетинга е едно от основните средства за онлайн маркетинг и вече се използва активно за рекламни цели. Напоследък много компании в цял свят започнаха активно да използват свои корпоративни бюлетини, за да поддържат комуникация с потребителите. В такива пощенски съобщения фирмите публикуват информация за своите нови продукти, промоции, новини, актуализирана информация и други рекламни материали. Понякога се получава, че имейл маркетингът продава повече от платената интернет реклама в социалните мрежи. Ако имате онлайн магазин, изпращането на бюлетини продължава да бъде най-ефективната стратегия за генериране на директни продажби и посещения в уеб сайта.

В днешният забързан и мобилен свят, милиони хора използват електронната поща, като един от основните начини за комуникация. Използва се с различни цели и се превърна от основно средство за кореспонденция с бизнес партньори в една от основните форми на директен маркетинг. Този метод предоставя огромни възможности за проследяване и реагиране на поведението на потребителите, като помага за популяризирането и продажбата на продукти и услуги на стотици хиляди търговци по целия свят.

Когато използваме e-mail маркетинг трябва да се съобразим и с въведеният регламент на Европейския съюз за защита на личните данни на потребителите (GDPR). Отговорността на компаниите, които работят с такива данни, се е увеличила значително и нарушаването на разпоредбите заплашва с големи глоби. Тази мярка издигна  имейл маркетинга на едно по-цивилизовано ниво. И мигновените месинджър съобщения, и Фейсбук рекламата, и AdWords помагат на интернет маркетинга да постигнат целите си, но имейла остава лидер за надеждна комуникация и най-добра ефективност.

Как да разработим стратегия за имейл маркетинг за ефективна електронна търговия?

За да постигнете желаните резултати и в ненарушение на правата на потребителя, ви препоръчваме да се доверите на фирма, която има опит и следи за спазване на правилата.

Попитайте ни за цена на имейл маркетинг!
bg en
Всички права запазени ® 2025
Този сайт използва бисквитки.