SEO оптимизация

Успешната SEO оптимизация за онлайн магазин е следващата стъпка за реализация на продажби и достигане до потенциални клиенти.

Всеки използва различни методи и стратегии за увеличаване трафика към интернет магазина, но стратегията с най-дългосрочен ефект е оптимизацията за търсачки.

Но за да получим добри резултати все пак трябва да са спазени най-добрите практики на СЕО оптимизация при изработка на онлайн магазин. Това включва правилен изходен код, валидирани CSS и HTML, структурирани данни, скорост на зареждане на уеб страниците и други.
Всичко това се проверява лесно и бързо с безплатните инструменти на Google.

За постигане на отлични резултати задължително се използват платени и безплатни SEO инструменти, като резултатите и анализите от тези софтуери се съпоставят и решенията се вземат като комбинация от всички получени резултати.
Анализ само от един безплатен СЕО софтуер, каквито масово се използват от почти всяка начинаеща SEO фирма е абсолютно необективен поради ограничение в броя на проверените страници, наличната статистика в софтуера и естествено безплатния обяд :)
При нас процесът по СЕО оптимизация винаги започва с SEO одит на онлайн магазин.

След като се анализира събраната информация се пристъпва към следващите стъпки, които включват корекции по програмна част, въвеждане на правилни наименования за търсачката на Google на категории, продукти, мета заглавия, мета описания, мета ключови фрази (от Google казват, че не им обръщат внимание, но...), писане на статии там където се налага.

Това се предлага от всички, които предлагат SEO оптимизация на сайт и онлайн магазин, но истината е, че много малка част от тези фирми за SEO оптимизация анализират информацията по правилен начин и отделят достатъчно време за този процес. Трябва да се знае, че оптимизация за търсачки не се постига с няколко часа работа на месец, а са нужни дни постоянство, разбиране на продуктовата ниша, поведението на клиентите, запознаване с продуктовия каталог, а това няма как да се получи с ниска цена на СЕО оптимизация за онлайн магазин. Важно е да се знае, че заплащането във всяка фирма за SEO е на отделено време, тоест на час. Така може да се направи преценка какъв обем труд е положен.

При положение, че много интернет търговци постоянно оптимизират методите си за получаване на по-голям трафик към онлайн магазините си (конкуренцията не спи), не може да се гарантира, че ще бъдат изместени от резултат в челните три позиции на първа страница в Google. Това което трябва да се постигне с умела оптимизация е увеличаване на трафика към уеб сайта, респективно повече продажби, лоялност на клиентите. Статистиката не лъже, а показва, че на всеки сто посещения се реализитат две или три продажби. Естествено не трябва да се пренебрегват и инструментите на интернет маркетинга реклама в Facebook и реклама в Google Adwords.

Правилната интернет реклама се постига и с подбор на ключови фрази, които анализа при SEO оптимизация на онлайн магазин дава като резултати.
Партньорство между клиент и СЕО фирма е предпоставка за дълготрайни резултати в търсачката на Google.

ИЗПРАТИ ЗАПИТВАНЕ ЗА ОФЕРТА



Защо онлайн магазина има нужда от блог?

Предстои ви създаване на онлайн магазин или вече имате изработен такъв и вече продавате в интернет. Задавате си въпроси: Има ли нужда вашият интернет магазин...

повече

Измерване на резултати и цени за оптимизиране на сайтове. Какво трябва да знаем?

Всяка оферта с цена за SEO оптимизация следва да има и реален измерител и критерии за постигнати резултати в Google, Bing и други интернет търсачки. Както в повечето...

повече

Какво означава SEO оптимизация на сайт и онлайн магазин?

Какъв е резултатът от добрата SEO оптимизация на сайт. На първа страница в търсачката на Google! Ако преди Интернет се използваше само за търсене на информация, днес...

повече
bg en
Всички права запазени ® 2024
Този сайт използва бисквитки.