Оптика Косеви Варна


Клиент: Оптика Косеви град Варна

Посети онлайн магазина: varnaoptics.com

Сподели в  

Работата по създаване на онлайн магазин за диоптрични и слънчеви очила varnaoptics.com бе едно предизивкателство. Специфичното в подобен проект е, че крайният клиент може да разгледа и да си поръча коригиращи стъкла и рамка по рецепта, предписана от офталмолог. Разработката бе не просто на интернет магазин, а на специализиран уеб сайт в който можеш да подбереш най-правилните очила.

За да се структурира правилно функционалността на уеб сайта работихме в тясно сътрудничество със специалистите от оптика Косеви, които са професионалисти със задълбочени познания в сферата на оптиката.

След определяне точно функционалността и начина на представяне на наличните продукти, подбрахме подходящ уеб дизайн, който да визуализира максимално упростено възможността за онлайн пазаруване на диоптрични очила по избор или по рецепта предписана от лекар. Създадохме възможност рецептата да се приложи като прикачен файл (снимана или сканирана), или чрез „чек бокс“ да се маркират всички опции посочени в нея. Едно ефективно решение, което улеснява крайният клиент.

Изработихме контролен панел (CMS с CK Editor) с възможност за добавяне на филтри и обвързване на конкретни стъкла с конкретни рамки, както и допълнителни опции за обработка на стъклото. Важна подробност бе, към всеки продукт да се визуализира и марка и производител, тъй като оптика Косеви предлагат диоптрични и слънчеви очила с гарантиран произход!

След изработката на онлайн магазина се премина към попълване на съдържание и тестване на различни устройства за десктоп и мобилна версия. На среща с клиентите ни Оптика „Косеви“, се уверихме, че ще се използват изображения с най-високо качество. Елемент с особена важност за оптиката както и за всеки онлайн магазин.
Също така, беше важно да оптимизираме онлайн магазина за класиране в търсачките и локално търсене (местното SEO може да помогне драстично за намирането на локални клиенти.

По един или друг начин повечето данни и правилата, регулиращи това, което се класира и какво не (често от седмица на седмица) идват от Google. Регистрирахме уеб сайта в Google Analytics, Google Search Console и Google My Business. Това са големите три. Голяма част от данните, които текущият мониторинг на позициите, изследване на ключови думи и инструменти за обхождане, се извличат под една или друга форма от самия Google. Затова обърнахме специално внимание на оптимизирано съдържанието в категориите и подкатегориите на магазина.

bg en
Всички права запазени ® 2021
Този сайт използва бисквитки.