ВиК Холдинг София
Клиент: ВиК Холдинг България
Посети онлайн магазина: vikholding.bg
Уеб сайтът на ВиК Холдинг е от тип Корпоративен сайт. Негова основна цел и задача са, да осигури основна информация за дейността на дружеството и услуги. При изработката на сайта са спазени всички нормативни изисквания и практики на ЕС.
Много добра идея е, вграденото видео на първа страница. Последвано от слайд на картина, показваща основната и най-важна дейност на дружеството - Водоснабдяване и канализация.
Атрактивна начална страница с видео и слайдшоу, са част от добрите практики при създаването на сайт. Последвано с акценти към вътрешното съдържание и извадки от новини по темата.
Изискванията на клиента бяха, това да е един съвременен сайт с интерактивни елементи и дизайн. Паралакс ефекта при скролване, допълва тези изисквания със своя чар и красота. Разчупвайки сивотата на сухата информация от текста в черно на бял фон.
В съдържанието на уеб сайта на холдинга, е добавена информация за екипа, дейността на дружеството. Както история на създаване, предмет на дейност и всички предлагани услуги и дейности.
Създадени са хипервръзки към ценови листи и проекти. Като същите се намират и в менюта и подменюта. За бързина и удобство, са изградени специфични хипервръзки, отварящи PDF документи, директно в браузера. Това е определяща функционалност на този сайт, поради обществената му дейност, изискваща прозрачност на дейността.
Част от дейността, проучвания и резултати, са представени с графики.
Поради важността от работата на дружеството, е предоставена контактна информация на всяка страница. Контактната информация е изчерпателна и съдържа в себе си: телефонни номера за връзка; електронна поща; интерактивна карта, както и форма за запитвания по имейл.
Добавянето на подходящите ключови думи и описания за добра SEO оптимизация на уеб сайта, както и регистрация в Google Search Console и включване в Google карти, са едни от методите и начините за класиране на сайта при търсене в мрежата.
В уеб сайтът на ВиК Холдинг София, имаме вградени два типа карти. Едната е с отметка на адреса на Централния офис на дружеството в Google Maps. А другата е, карта на България с вградени хипервръзки към дъщерните дружества. Даваща удобството и бързината, да се навигира между различните дъщерна дружества в държавата.