Сребърни бужута и аксесоари Azaggi
Година: 2016 Клиент: Azaggi, USA
Посети уеб сайта: www.azaggi.com
Правилата за изработка на онлайн магазин допускат използването на гъвкав и динамичен уеб дизайн и лесна SEO оптимизация на онлайн магазин. От една страна, стоката трябва да бъде представена по възможно най-привлекателния начин, но от друга – за всеки продукт да има достатъчно информация. Поръчката за изработка на интернет магазин за бижута Azaggi ни постави предизвикателството да направим работещ и атрактивен за чуждестранен пазар продукт.
На началната страница на онлайн магазина поставихме атрактивни снимки на модели с бижута Azaggi, с препратки към вътрешните страници. Обособихме модули за най-популярните сред клиентите бижута, за бестселърите и за новото зареждане заради по-бързо индексиране на продукти от Google и оптимизация за търсачки. В долната част на страницата позиционирахме информация за американската фирма-производител, за местоположението ѝ, както и рекламен тест за уникалността на украшенията. Тази информация се показва на още много места в сайта, заедно с отделните категории бижута и с правилата за поръчка, плащане и доставка.
Атрактивният уеб дизайн изведе на преден план панел продуктов каталог с продаваните бижута по видове – колиета, пръстени, обеци, гривни, ключодържатели и аксесоари, изработени от сребро и други качествени материали със златно покритие. Бижутата са разделени и по други категории – мъжки, дамски, детски, религиозни и т.н., като към всяка обособена група има препратки и лесен достъп от всички страници на магазина. Всеки продукт е с изписани размер и цена в щатски долари и с интегирани опции за онлайн плащане – с PayPal или някоя от посочените кредитни или дебитни карти, след добавяне към пазарската кошница.
Бижутата са ръчно изработени и са показани с по няколко снимки. Качена е и снимка на опаковъчната кутийка и сертификата за произход, които влизат в общата цена.
При изработка на онлайн магазин е задължително да се даде възможност на клиентите да регистрират собствен профил.
Сайтът разполага с блог за новини и статии, свързани с предлаганата стока, с историята на компанията и любопитни факти от пазара на бижута.