Защо имаме нужда от Интернет маркетинг?
Искам първо да разясня какво е Интернет реклама и с каква цел се прави тя.
За да научат хората за Вас и да имат шанс да станат Ваши клиенти, досега беше важно да имаш „магазин на кьоше” и реклама (във вестник, списание билборд, радио или телевизия).

Това продължава да е важно и сега, а Интернет е нов вид средство за общуване.

Имаш стока, за да я продаваш – има нужда от магазин. За да е оборотен магазинът, той трябва да е на „кьоше” или на главна улица. Предлагаш услуга – имаш офис. За да имаш клиенти – рекламираш. Имаш сайт (аналога на магазин или офис) – за да носи печалба, трябва да излиза в началните страници на Google.

Независимо от размера, по-голямата част от бизнеса в наши дни практикува интернет маркетинг. Това е така, защото е най-евтиният начин за тях да достигнат до милиони целеви пазари. Като казваме НАЙ-евтиният, имаме в предвид съотношението - вложени средства / достигнати резултати.

Но какво е наистина интернет маркетингът?

Интернет маркетинг или наричан още онлайн маркетинг, е процесът на популяризиране на марка, продукти или услуги по интернет. Широкият му обхват включва имейл маркетинг, електронно управление на взаимоотношенията с клиенти и всякакви промоционални дейности, извършвани през виртуалната мрежа за реални резултати.
Той също така съчетава техническите и творческите аспекти на World Wide Web като реклама, дизайн, програмиране, разработка на уеб сайт и продажби. Освен това, Интернет маркетингът също така се занимава със създаването и поставянето на реклами в различни етапи на кампанията в различни сайтове или социални мрежи.


Онлайн маркетингът е разделен на различни типове:

Партньорски маркетинг
Това е маркетингова практика, при която бизнес клиент, производител или търговец, плаща на сайт за електронна търговия или блог с висок рейтинг и посещаемост, за всека продажби, която е направена през съответния сайт.

Банер реклама
Това се отнася до рекламни банери, които се показват на други уебсайтове или блогове, за да се увеличи трафика за собственото им съдържание. Това от своя страна може да повиши осведомеността на продуктите.

Имейл маркетинг
От самото име, това е маркетингов процес, който включва привличане на клиенти чрез електронна поща. Без да се злоупотребява, да се представи на потенциалните клиенти услугата, продукта или дейността с която сте ангажирани професионално.

Входящ маркетинг
Този тип интернет маркетинг включва споделяне на безплатно ценно съдържание на целевия ви пазар, за да ги убедите да станат вашите лоялни клиенти. Споделяне на опит от дейността ви, препоръки или полезни съвети как по-леко да се постигне резултат, който целим. Това може да стане чрез създаване на бизнес блог.

Маркетинг за търсачки (оптимизация на уеб сайт за Google)
Това е форма на маркетинг, която популяризира бизнеса чрез платена реклама, която се появява на страниците с резултати от търсенето. Това включва платено разположение, контекстно рекламиране, платено включване или чрез оптимизиране на търсачките.

 
Всички права запазени ® 2018